Igår, 18Maj...

Äntligen känner jag mig mer levande, så pass att jag fick åka hem igår eftermiddag.

Vi tog en långsam men väldigt skön promenad i parken utanför sjukhuset.
Jag låg i gräset och på första bästa bänk jag hittade, låg och tittade när Frank och Ed lekte,åkte tåg och körde fyrhjuling, välbehövlig energi. 🦋







Allt gick enligt planen, och planen va att göra en radikal hysterektomi. 
Man lämnar alltså äggstockarna för att jag inte ska hamna i ett tidigt klimakterie.

Den gula markeringen 👇🏼

Lena
2017-05-20 @ 08:46:40
URL: http://lenajonasson1010.wordpress.com

Så härligt att få komma hem!
Sitt extra långa stunder vid vattnet och kramas massor med de dina 💛




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet är NU

Tell them it´s all natural

RSS 2.0