14 Maj.


Med vemod och obehag i hela min kropp sitter jag på tåget. 
På väg för att plocka bort den del i mig som tar alldeles för många människors liv!
En konstig känsla och gråten i halsen hela dagen, till och från på kinderna.
Men äntligen ändå är jag på väg. 
Jag har längtat men ändå inte, helt sjukt!
 idag har vi bara varit och myst jag, Ed, Freya och Frank, lekt i lekparken och kramats.
Dom lämnade mig vid tåget och vi pussades massor och sa, vi ses sen ❤
På tåget ringer min pappa som i denna stund kämpar på ett annat sjukhus med sin cancer, han säger som alla andra att det kommer att gå bra och jag tror på det!
Jag ser och vet vad detta gör med människor, jag kommer alltid att kämpa oavsett vad, precis som alla andra.
Nu ska jag snart kliva av och möta min Maria ❤

Mamma
2017-05-14 @ 20:29:12

Älskar dig och finns här för dig nu och alltid 💕

Svar:
sarafreya.blogg.se

Lena
2017-05-14 @ 20:44:17
URL: http://lenajonasson1010.wordpress.com

Stor kram Sara! 💛

Elinevajohanna
2017-05-14 @ 21:15:36

Kram! ❤️❤️

Svar: Kram! 💜
sarafreya.blogg.se

Caroline Rosell
2017-05-15 @ 09:10:12
URL: http://c4rr0.blogg.se/


Svar:
sarafreya.blogg.se

Cicci
2017-05-15 @ 17:01:43
URL: http://ciicciiha.blogg.se/

❤️❤️❤️

Anonym
2017-05-15 @ 21:09:56

Hej Sara, hörde från mamma och blev så ledsen när jag hörde, jag tänker på dig❤️ och Freya och din familj. Hoppas allt går bra idag. Stor kram Linda Hansson(Alvas mamma Älvgården)

Svar: Tack Linda för att du skriver och tänker på mig, det värmer 💜
sarafreya.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet är NU

Tell them it´s all natural

RSS 2.0