6 Juni

Tiden går och jag väntar, väntar och väntar.

Får dagarna att gå, försöker leva som vanligt och göra det som faller på.
Men hela tiden gnager tankarna i mitt huvud, frustrerande!
Imorgon ska jag på första återbesöket efter operationen, jag har längtat efter det, bara få en bekräftelse på att allt läkt som det ska, få fråga och undra lite till... om allt. 
Kan man undra för mycket? Jag tror inte de va...

Risken för att få lymfödem efter en sådan operation finns men är inte så stor, sa dom.
För en vecka sedan började min ljumske svälla, spänna och göra fruktansvärt ont det vandrade sakta ner mot låret och har sedan dess inte försvunnit.
Ja jag misstänker att det kan vara så... ett lymfödem! 
Vi får se vad dom säger om det imorgon.
Jag orkar inte bry mig eller tänka på det, bara göra det bästa av situationen och ta det som det kommer.



Nationaldagen idag och vi tog en sväng i parken med min mamma och mormor. Ed spikar altan och snart är den klar 🙏🏼

Anonym
2017-06-13 @ 17:30:11

Hej!
Ville bara berätta att min 2a dotter kom till oss 1 juni 2017. Det kom som en chock att hon har downs syndrom. Hittade din blogg och det har hjälpt otroligt mycket. Att läsa om hur fint ni verkar ha det, hur "normal" er familj verkar. Om du förstår vad jag menar. Ville bara skriva det. Hälsningar Sandra ([email protected])

Svar: Hej Sandra.
Grattis till dotter nr 2 💕
Hoppas att ni kan känna lycka och glädje snabbt.
Vad bra att du hittade hit och att det kunde hjälpa er lite!
Tillåt er att sörja också det måste gås igenom för att sedan kunna älska gränslöst. Ni kommer att lära er mycket och hitta fantastiska vägar det lovar jag ❤ kram!
sarafreya.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet är NU

Tell them it´s all natural

RSS 2.0