Frank, huset och tacksamhet!

Minsta lilla älskling som fyller 2 år på lördag och som har namnsdag i dag, på kanelbullens dag och allt. Självklart firade vi med bullar!


Vi pysslar på här hemma, varje dag skruvar vi upp något nytt eller färdigställer något. Allt är egentligen klart men ni vet en tavla där, en hylla här och toalettpappers håller kan ju va bra att ha.
Saker kommer på sin plats.
OCH jag! Jag är så otroligt tacksam över att jag får vara med om det här, att jag får uppleva det man bara drömmer om.
Alla i familjenär så tillfreds och vi märker så tydligt på barnen hur glada dom är över att vi alla är samlade på ett ställe, det har ju liksom varit lite upp och ner väldigt länge, sen Frank föddes ungefär.
Men nu, nu är det VI ❤️ på rätt plats!
Tacksam är egentligen bara förnamnet på det jag är.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet är NU

Tell them it´s all natural

RSS 2.0