9 månader

 
 
Idag är det den 10 sep och det är 9 månader sedan du överraskade oss med ditt fantastiska lilla liv i våra händer! 
Jag tänker ofta på dagen då du kom,
 jag skulle vilja uppleva det jag upplevde just den dagen igen, men då med vetskapen om hur bra allt skulle bli! 
Det fanns aldrig en tvekan till den lycka och aldrig en tvekan till all kärlek vi kände för dig.
Nej absolut inte! 
Däremot fanns det så himla mycket oro om framtiden. 
Nu sitter jag här och är inte alls orolig över dig eller din framtid. 
Eller joo...
Det som kan oroa mig lite idag är andra människors syn på annorlunda och perfektion.
 
Jag kommer att berätta för dig så ofta jag bara kan hur fantastisk du är, just för att du är den du är. Tack för att du fått mig att se på saker med nya ögon! 
 
Du är ett så älskat litet barn så du anar inte ♡
 
 
 
Mathilda
2013-09-11 @ 08:42:34

Jag får alltid tårar i ögonen när jag läser din blogg, du skriver alltid så fint. Med er som föräldrar kommer Freya klara sig galant genom livet. Att vara annorlunda är ju inget fel, och ni har nog den finaste lilla tjej jag sett, så va inte orolig för vad andra ska tycka :)

Emma - Mamma till lilla Ella
2013-09-11 @ 13:39:55
URL: http://emmaingrid.blogg.se

Så fint! Med så mycket kärlek från sina föräldrar kommer Freya har all världens möjligheter precis som vilken annan liten flicka som helst! Alla är vi unika, mer eller mindre "annorlunda" och hur man än är så är man fantastisk. Jag hoppas att båda våra flickor får växa upp runt människor som behandlar andra väl. Det ska jag iallafall se till att lära min flicka. Det är viktigt att vara snäll för att själv bli omtyckt.
Hon är så fin, din flicka!

Elin
2013-09-11 @ 14:39:36

Underbart att följa din blogg. Jag går själv i väntans tider nu, men det finns mycket som pekar åt att det blir en resa till Holland när vår lilla skrutt föds och inte till Italien som alla andra. Jag ska ha detta inlägget i tankarna då, känner mig inte alls lika rädd längre utan vet att hur det än blir så kommer det bli bra. Älskar redan lilla skrutten i magen och kommer göra allt för att ge den de bästa förutsättningar i livet. Vem vet våra vägar kanske korsas en dag. Tack för din fina fina blogg.

Svar: Hej Elin.
Jag tror du skrivit tidigare om jag inte mins fel?
När är eran lilla bäbis beräknad?!
Om det nu blir en resa till Holland så får du mejla mig hur mycket du vill, med frågor och funderingar.
Men först och främst va lycklig för att du får ett barn och se det vackra i det annorlunda :)
Kramar
sarafreya.blogg.se

Evelina Sidenbäck
2013-09-11 @ 17:11:11
URL: http://evelina84.blogg.se/

Fina lilla Freja! Du börjar bli en stor tjej :)

Tina
2013-09-12 @ 22:14:51
URL: http://underbaraskruttan.bloggplatsen.se

Så så fint skrivet Sara!! Blir tårögd när jag läser, det skulle lika gärna kunna vara mina ord om min dotter! Som sagt, tänk bara om kunskapen om våra barn vi har idag, hade funnits med oss när de kom till världen. Vilken oro vi hade kunnat slippa! <3

Svar: Åh, ja tänk om vi bara vetat!
Men nu gäller det att bara njuta och se våra fina flickor för dom de är och vilken lycka dom fört med sig <3
sarafreya.blogg.se

Elin
2013-09-15 @ 11:40:46

Ja det stämmer, skrivit till dig förut. Skulle haft 10:sep, men ingen stork verkar synas till än.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet är NU

Tell them it´s all natural

RSS 2.0