Att göra...

Listan är ganska lång just nu.
Två saker är nu av bockade och det är att söka om förskoleplatsen och att boka 1 års fotografering. 
Tänk så skönt det är när man bara tar tag i såna enkla saker, men som ändå är tråkiga att göra :)



Madelene
2013-10-30 @ 20:10:56
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Hej! Jag tar också barnbilder. Såg att du redan fått tips, och dom är säkert superduktiga. Men om du vill ha ytterligare en att välja på så är det här min hemsida:

www.fotografmadelene.se

Birgitta Strand
2013-10-30 @ 20:33:33

Hon är som en lite docka! Så fin💖💞

Lotta
2013-11-01 @ 07:27:22

Så fin din lilla flicka är !!!
Om du bara visste vad din blogg hjälper mig/oss. Att se bilderna på din glada dotter värmer så i hjärtat.

Svar: Det värmer verkligen att höra att det jag skriver och alla bilder kan hjälpa er!
Ta hand om varandra, och njut av eran lilla bäbis!
sarafreya.blogg.se

Tess
2013-11-01 @ 19:45:37

Hej!

Kommenterar på "fel" inlägg - men gör det ändå! För ett par veckor sedan skrev du om hur människor ibland tenderar att titta lite för mycket på er fina dotter, igår var jag en av dessa! Absolut inte av ondo, utan för att hon är så bedårande och jag får höra lite från min bror (Silverloo) om er dotter! Då blir man ju lite av en nyfiken jävel (fortfarande av godo!) och tittar kanske väl länge på henne! Det jag ville skriva var alltså: ibland möter man människor som känner igen er utan att känna er, men då jag läser din fina blogg och får höra av bror och Izzan att hon är så go - ja då tittar man! Summan? Du kan gott och väl skratta dig lycklig över ert barn, hon verkar vara en riktig liten gobit! Så ser du en fånigt leende bruppa med en egen ettåring på armen så KAN det vara moi :))
Tess

Svar: Heej Nicklas syster!
Va roligt att du fortfarande läser här! :)
Jaa jag lär mig att många tittar, det va just då det var så påtagligt för att jag aldrig märkt det innan. Men jag tror att alla tittar i godo faktiskt, kan man göra annat?! ;)
Jag ser bilder på din lilla gobit ibland när Nicklas lägger ut bilder på honom!
Nästa gång så kanske vi ser er också.
Ha det så bra!
sarafreya.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet är NU

Tell them it´s all natural

RSS 2.0