3åringen

Livet som arbetande mamma innebär att den korta tid jag har med mina små utnyttjar jag till fullo. Där av dålig uppdatering!

Men hörrni för 3 årsedan i torsdags då kom hon till oss våran lilla skatt!
Vi har firat hela helgen lång och vi är så otrligt stolta över den utveckling våran tjej gjort under dessa 3 år.
Idag säger hon oftast till när hon behöver gå på pottan, hon pratar så att vi förstår henne och gör vi inte det då tecknar hon, hon kan räkna till 4, hon springer, dansar och hoppar, hon delar ut dom absolut varmaste kramarna om man bara ber om det och hon kan klä på sig sina ytter kläder själv. 
Tänk att den lilla lilla tjejen som föddes den där morgonen 10 december 2012 har blivit en sån stor och förståndig tjej, jag är så otroligt stolt över henne så ni kan inte ana! 


Grattis på 3 årsdagen livets lycka! 



Sarah
2015-12-13 @ 20:39:50

💖

Emma
2015-12-14 @ 09:29:01

💜

Amanda
2015-12-15 @ 14:48:02

💝

Annika Leone
2016-03-10 @ 10:13:02

Hej Sara! Jag försöker att komma i kontakt med dig! Skulle du kunna mejla mig på [email protected]?
Mvh, Annika




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet är NU

Tell them it´s all natural

RSS 2.0